czwartek, 28 lipca 2016

Niespodzianki...



                                                 Witajcie......:)


                 Niesamowitą.....niezwykłą ....dla mnie nieznaną techniką robienia kwiatków zaskoczyła mnie ogromnie  Gosia -klik...., coś niesamowitego że pamiętałaś, zrobiłaś ....a nawet poczta dostarczyła dzień wcześniej....jesteś NIESAMOWITA!!!!!!!!!!  Teraz zimną porcelanę mogę dosłownie podziwiać dotykać i poznać ...:) ......DZIĘKUJĘ  ....!!!!




Karteczka CUDO......:) ogrom serca :)







                              A teraz mam niespodziankę kuchenną dla każdej gwiazdeczki tu zaglądającej, ostatnio poprosiłam moje koleżanki graficzki o stworzenie fajnych naklejeczek na przyprawy, kilka moich koleżanek pomęczyłam tym razem padło na Iwonę Klabuhn  na facebooku znajdziemy ją jako Ivo Klabuhn jest świetnym grafikiem z zawodu oraz właścicielem sklepiku Creatikon papierowy w którym dostaniemy słynną piankę do kwiatów Foamiran.  Wspomnę że Iwonka ma przedstawicielstwo sprzedaży na Polskę tej pianki.  Napisy do przypraw kto ma ochotę może sobie skopiować ....:) pobieramy ....:)







8 komentarzy:

  1. Piękne zimnoporcelanowe kwiatki dostałaś. Wywnioskowałam, że imieninowe, składam więc najlepsze życzenia; zdrówka i wiele słońca w każdej chwili. Ściskam Cię wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki przepiękne, wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, zalety tego "pomacania" są przeogromne
    to kiedy zaczynasz lepić porcelanki? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka mała rzecz, a cieszy;) Ja też się cieszę, że sprawiłam Ci radość;)W takim razie jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marta super prezencik od Małgosi dostałaś. Obrazek z zimną porcelaną genialny . Wszystkiego najlepszego oczywiście , zdróweczka i pogody ducha.
    Napisy na słoiczki świetne, dzięki za udostepnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty dostałaś :)
    A napisami na słoiczki poczesuję się :) dziękuję za udostępnienie :)

    OdpowiedzUsuń