poniedziałek, 25 lipca 2016

Notesik...

                                                                         Witam :)

           Ogromnym zaskoczeniem dla mnie była możliwość ponownego zaprezentowania mojej pracy
   za co już teraz bardzo dziękuję całemu zespołowi Craft Style 
  Przygotowałam zatem propozycję prezentu urodzinowo-imieninowego  
a zarazem podarku na każdą okazje .....

W głowie powstawało kilka  projektów jednak postawiłam na notesik wraz z małym pudełeczkiem

Prace zgłaszam:
1. Papelia urodziny/ imieniny
2. Świat stempli klik

       Jestem bardzo mile zaskoczona pracą z tasmą piankową 3D 3mm,    zawsze okienka pudełeczka kleiłam na klej, przy taśmie skleimy pięć razy szybciej oraz nie uciapiemy naszej pracy, jestem zachwycona tym produktem ...jak dla mnie kleisty gadżet :) 


Do pudełeczka możemy włożyć ulubioną kawę , herbatę, cukierki 
 ...a dla kreatywnych kwiatuszki .... 
zapięcia nie sklejałam jednak dodałam dwa malusie spinacze aby nie zniszczyć pudełka...

 
                       


Moja ulubienica pokolorowana najukochańszymi promarkerami, kwiatek oszklony Glossy Accents









                  
                                      Było mi bardzo miło zaprezentować się jeszcze raz :)

                           Wszystkich bardzo serdecznie zapraszam do siebie .....Inspiracje Marty-klik




Użyte materiały




 


16 komentarzy:

  1. super zestaw:-) To pudełeczko też ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko piękne, ale notes jeszcze piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny notesik a i pudełeczko super. .
    Taśmy piankowej używam od dawna jest rewelacyjna , a kupuje ja w zwykłym markecie budowlanym za pól ceny :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT Papelia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wesoła dziewczynka. Wspaniały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet :) Ta dziewczynka jest obłędna :)
    A jeśli chodzi o stemple to nie ma sprawy. Z radością poodbijam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję pomysłu Martusiu;)Wszystko piękne;)Zarówno notesik, jak i pudełeczko;)Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie ozdobiony notes, bardzo lubię Twoje malowanki promarkerami. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna inspiracja,
    ja tez wzorem Anulki zakupuję niektóre pomoce w budowlanym ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło, że zgłosiłaś swoje prace na wyzwanie w Świecie Stempli - dziękuję! Ładnie wszystko wykonane, starannie i czysto.

    OdpowiedzUsuń