środa, 20 marca 2019

Ścinki....ścinki....ścinki....


                                                                      Witajcie....

     Dziś mam dla Was propozycje karteczek ze ścinek, resztek papierków które w pudłach zalegają ....
w pierwszej kolejności była segregacja kolorystyczna.....
następnie pod względem wielkości....
 a teraz pytanie do WAS co z nimi robicie.....
moje od lat zalegają....
wydać szkoda bo zawsze do czegoś mogą się przydać .....
u mnie najwięcej z grupy...roże-fiolety, białe.....

Macie swoje sposoby dzielcie się :)....
przy tagach jeśli albumy robimy....
zakładki.....
 kwiatki....
małe elementy do kartek
co jeszcze ?????? 
nadal tego pełno .....

A oto kilka moich propozycji ścinkowych :)
 każda ze stron była obklejona innym odcieniem 



 

3 komentarze:

  1. Zagospodarować ścinki to jest dopiero sztuka :) brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Ty!
    Ja też mam naturę chomika, bo przecież nie wiadomo kiedy co się przyda;-) U mnie zalegają też w sporej ilości i zawsze bardzo się cieszę kiedy jakiś brakujący element lub kolor znajdę w ścinkach przy aktualnym projekcie!

    OdpowiedzUsuń