środa, 27 stycznia 2016

Kocham....

                                                   Niebawem walentynki....
 Najbardziej ukochany obrazek doczekał się oprawy , 
zobaczcie sami czy moja myszka Diddl nie łapie za serducho :) 
                   mnie zaczarowała..a promarkery nadały oprawy...
          Eliza .....moja przygoda zaczęła się z nimi kiedy zobaczyłam Twoje prace, teraz zobaczywszy że na blogu właśnie Ty inspirujesz nie mogłam się powstrzymać przygotowując moją pracę .
Pomocna duszyczka dzięki której wiele się dowiedziałam od podstaw 
Za wszystkie rady, porady , filmiki DZIĘKUJĘ...:)

Moją prace zgłaszam:
1. Wyznanie miłości Scrapcafe






 A teraz troszkę zabawy w programie graficznym .....:) nie mogłam się powstrzymać aby pokazać :)

                                                                  
                                                                Disco ......:)

 
Dziękuję zarazem memu Skarbkowi za pomoc, :)

A teraz mam do polecenia cudowny filmik Kasi -Scrapkate na koperta 3D  na który długo czekałam, tak tak nie łatwa sprawa podarować komuś kartkę warstwową, zapakować tak aby się nic nie stało  ....koniecznie zaglądnijcie :)!!!!!!!!!!









                                      


                          

13 komentarzy: