środa, 11 lipca 2018

Liftowanie lipcowe....


                                                                            Witajcie....

      Jestem po urlopiku, właśnie nadganiam zaległości , na rogatym blogu kolejne wyzwanie ...klik
                              kto ma ochotę zabiera się do tworzenia a w grudniu ....będzie mniej :)
                                                  
                                                         


                                             Liftowałam kartkę Natalii....a wyszło tak


6 komentarzy:

  1. i powiało zimą:-D Moja jeszcze niezaczęta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Liftowanie jest super :-). Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna:) cieszę się, że wybrałaś właśnie moją kartkę;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja do tej pory zrobilam tylko jedna kartke...chociaz z poczatkiem roku myslalam, ze pojdzie mi lepiej w rogatym wyzwaniu....

    OdpowiedzUsuń
  5. I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited,Thank you for sharing good topic.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń