niedziela, 24 maja 2015

Magia.....iluzja,lesne elfy,wróżki,czarownice


     Magia pomyślałam hm.........
 ......jak tu stworzyć kartkę z magią..........???????? 

           Odpaliłam markery, znalazłam obrazki magików i do dzieła . Malowanie,wycinanie,klejenie jednak efekt nie do końca. Pomyślałam, a może by tak wszystkie słowa połączyć w jednej kartce .....magia,  skrzaty, wróżki?  BAŚNIE!!!!!!!!!!!  krzyknęłam ........
     .........obrazki ,wydruk, markery aż się dymiły z takim animuszem doganiałam wenę. Wycinanie ,klejenie i tak powstała MAGIA BAŚNI.......:)
 
        Karteczka bierze udział w zabawie u Ewy Magia....moją parą był  Sosnowygaik   .....dostałam wiadomość karteczka jak i dodatki się podobały :).....W zabawie trza było wykonać magiczną karteczkę z cytatem, dodać element magiczny, coś na ząb :).....:)

Zgłaszam na wyzwanie
1. Craftbar D jak dziecko
2. Scrapek Z okazji dnia dziecka






















18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i super wykonanie. Karteczka wyszła śwetnie ..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna ta Twoja "magiczna" karteczka. Moja dopiero dziś ruszyła w drogę do połóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baśniowo,bajecznie i kolorowo,ależ się tam dzieje oj dzieje się:-)
    Super kaetka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna kartka dla dziecka :) Śliczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczarowała mnie Twoja magia. Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna! Ach te promarkery:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie do trzech, a do czterech razy sztuka. Może w końcu uda mi się coś napisać i opublikować.
    Świetna bajkowa kartka z gratisem ;)
    I jeszcze pyszności do tego... mmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonały pomysł i totalnie bajeczny :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza praca, dziękuję za udział w wyzwaniu CraftBar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, kolorowo. bajkowo, dzieci tak lubią najbardziej...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie bajkowa karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra i jaka bogata w detale praca. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. przeniosłaś mnie w świat baśni

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie, magicznie ,świetnie wyszła.Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczna karteczka :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczami wyobraźni zobaczyłam ten świat baśni. Bardzo fajna interpretacja craftbarowego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń