poniedziałek, 12 stycznia 2015

Łąka kwiatów.....


          Kochane moje skoro pogoda nas nie rozpieszcza pozwoliłam sobie zabrać Was na moją łąkę ....pełną barw i miłości bez zazdrości....tylko przyjemności :) .....kochane ostatnio usłyszałam oszalałaś do reszty....nie ja tylko kocham kwiaty :).....moja łąka to około 500 kwiatków .....czyli coś tam już umiem.....ja tu jak ten świstak a tu takie wyzwanko ......Ilonko dziękuje :)....KLIK....
Błękitne oczywiście to kolejna partia wcześniej identyczne były u Danusi na wyzwanku:)






Dla porównania po prawej kupne.......



Za każde słowo dziękuje...
Masz ochotę napisz inspiracjemartyy@gmail.com

59 komentarzy:

  1. Oj Ty Florystko ale masz zacięcie:)
    Podziwiam:)
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w dłubaniu, tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te kwiaty! wiosenna łąka u Ciebie rozkwitła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiaty wyplotłaś,ilość powalająca,co ja bym dała żeby tak umieć,ale mam dwie lewe ręce do robienia kwiatków.Twoje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. poszalałaś!
    ale to niewątpliwie wielka pomoc posiadanie takiej ilości gotowców,
    zdecydowanie szybciej wtedy działa się karteczki, szczególnie te na "cito" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kwiatuszki a ilość powalająca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś aleś zaszalała, taka łąka i jakie śliczne te kwiatuszki, gratuluje cierpliwości. Powodzenia u Ilonki.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matulu, ale kwiatków, ja chce już wiosnę!!! A u nas niestety ale też brzydko, zimno i mokro. Dobrze, że chociaż przestało wiać, bo już myślałam, że moje okna tego nie wytrzymają, tak u nas zawsze daje.
    Martuś kurcze, ty masz jakąś maszynkę do robienia tych kwiatków, czy skrzaciki które Ci pomagają? Taka piękna łąka.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nowa teoria aby nie podjadać zająć czymś głowę i ręce:0)

      Usuń
  9. Wow Marta robi wrażenie tak ilość. A jak pieknie kolorowo, jak na łace. Życze Ci powodzenia w zabawie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj poczułam się jak na łące:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kwiatki, już nie mogę się doczekać tych prawdziwych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świstak może się schować... cudna łączka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ jesteś szybka, tyle kwiatków nakręcić!. są super i taaakie kolorowe i wesołe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się nie bawię! Zazdroszczę łąki!
    Martunia, przecież Ty jakąś masową produkcję uruchomiłaś. Ciekawe jak wygląda ta Twoja linia montażowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupne kwiatki absolutnie nie;)To co zrobi się samemu cieszy najbardziej i najładniej wygląda.
    Twoja kwiatowa łąka bardzo mnie rozweseliła i takich obrazów bardzo mi brakowało;)
    Napracowałaś się sporo,ale warto było;)
    Dzięki za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak kolorowo !!! Super , jak chce wiosne, lato !

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie widoczki to ja mogę codziennie oglądać ,prawdziwy wysyp kwiatuszkowy.
    Pozdrówka Martuniu

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna ta twoja wiosenna łąka. Aż oczy same się śmieją do takich widoczków. A i wyobraźnia raźniej pracuje, zwłaszcza że pogoda nas nie rozpieszcza i taka motywacja działa cuda

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno masz ukryte gdzieś krasnoludki do pomocy :) Łąka imponująco - tęczowa. Przepiękna. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne kwiatuszki i jeszcze ich ilość, robią wrażenie. Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  21. O ile niebieskie kwiatki mnie zachwyciły, o tyle Twoja kolorowa łączka z tą ogromną ilością kwiatków po prostu spowodowała opadnięcie szczęki. Robi tak niesamowite wrażenie, że szok! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ja piernicze, dałaś czadu !!! Nie bądź wiśnia jak je robisz, a jak to tajemnica to na maila :) I ... poproszę o jeden malutki kwiatuszek, to może być moja nagroda :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wytrwałości, kwiatki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kwiatuszki! Już czuję wiosnę i ten zapach kwitnących kwiatków. Cudowne. Gratuluję wytrwałości przy ich tworzeniu. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ piękna kolorowa Łączka :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna , kolorowa i wiosenna łąka:) Śliczne są Twoje kwiatuszki- napracowałaś się ale warto było, bo efekt jest niesamowity.
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne po prostu rewelacja, taka niesamowita feria barw!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niesamowity,piękny zbiór kwiatuszków :)
    Sama bym taki chciała mieć :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę szczęścia w zabawie :)***

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te kwiatuszki , gratuluję cierpliwości . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. super pomysł ; )) kwiatowy dywanik ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawdziwa łąka kwiatowa! Ślicznie wyszły te kwiatuszki, teraz tylko tworzyć. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. ale wysyp kwiatów, cudne kolorki, świetnie się prezentują a co dopiero jak coś będzie nimi ozdobione , rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli tak wygląda szaleństwo - to ja też poproszę:)
    cudna łąka, aż się cieplej robi na duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miód na me srrce,błogość na me oczy!!!
    Śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna łąka, a jaka zdyscyplinowana, wg kolorów się ustawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow ale dużo tych kwiatuszków, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/02/pierwsze-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  37. wow ale dużo tych kwiatuszków, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/02/pierwsze-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak na najpiękniejszej łące,to prawie taśmowa robota,podziwiam i pracę i cudne kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogród botaniczny tu się tworzy :)) podziwiam tyle pracy włożyłaś w kwiatuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Dmuchawce, latawce, wiatr i kwiaty...pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudna łączka,podziwiam ile pracy w to włożyłaś,jak ten świstak zwijałaś,a efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  42. cudne kwiatuszki ,już je podziwiałam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie zbliżasz się do rekordu Guinnessa :D

    OdpowiedzUsuń