sobota, 24 stycznia 2015

Kot w worku :).....


         Jakiś czas temu ....był to listopad ...albo początek grudnia napisałam do  Beatki z zapytaniem o możliwość  zrobienia breloczka ze świecącymi  gwiazdeczkami .....na co nasza mistrzyni koraliczków pisze że chwili obecnej nie posiada gwiazdeczki ale .....ale jeśli się zgodzę za jakiś nieokreślony czas na kota w worku to ona mi coś przygotuje:) i jak tu się nie zgodzić na kota w worku :)????ha ha ....umówiłyśmy się że w naszych niespodziankach nie ma terminu ....paczuszkę właśnie dostałam ....aby nie było smutno Beatce zdradziłam co chce jej wysłać ....tylko mój pewien projekt tworzony jest u grafika ....mam nadzieje że grafik nie wycofa się z mojego szalonego pomysłu.....niebawem zobaczycie .....jeśli projekt będzie zrealizowany.....na razie cicho sza.....

A teraz cudowności .....czyli   sam      ,,Kot w worku''




Beatko z całego serca Ci DZIĘKUJĘ ....wszystko pięknie i pod kolor spakowane i spasowane ....nawet kochane czekolada pod kolor :)  przemyślane, i tez wspaniała wizytówka  ......brak słów DZIĘKUJĘ....

Życzę każdej mojej gwiazdeczce w tym roku tak udanych podarków :)

P.S. Do moich  gwiazdeczek od wygranych rybek.....kochane w poniedziałek lecę na pocztę.....:) możecie na dniach oczekiwać małych podarków.


10 komentarzy:

  1. Ło matko, ale cudowności dostałaś. Świetna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No takiego kota w worku to ja tez poproszę cudeńka Martuś dostałaś. pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot w worku to mi się jakoś negatywnie kojarzył- zmieniam zdanie!!!!Też bym takie chciała! Nawet w reklamówce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz kot w worku nabiera innego znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie podoba mi sie ten kot w worku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły ten "kot w worku" super prezent

    OdpowiedzUsuń
  7. Symboliczny kot jest :-). I mam nadzieję, że jest wystarczająco błyszcząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatka jest niezłą ,zdolną bestyjką ,zrobiła Ci świetnego kota w worku i kolorki też bombowe,lącznie z tą czekoladką .
    Pozdrówka Martuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem - takie śliczności.

    OdpowiedzUsuń