sobota, 24 stycznia 2015

Inspiracje....


Kochane gwiazdeczki ....najpierw coś dla tych co nie muszą walczyć o zbędne kilogramy.....:) przynajmiej od patrzenia się nie tyje ..... :) ....a jeśli któraś zrobi niech się pochwali ......

Pomyślałam sobie, modelina , glinka utwardzana też by wyszło.....


A teraz coś dla tych co muszą uważać....., chcą coś zmienić, odżywiać się zdrowo

          Niesamowitym rozwiązaniem jest oglądanie kanału Kuchnia plus, program znajdziemy na kanale 45 ...jeśli jednak nie posiadamy satelity nic straconego  Kuchnia Plus klik  jesteśmy na stronce gdzie możemy wpisać w prawym górnym roku co szukamy konkretnego dania, czy osoby prowadzącej program. Znajdziemy kulinarne prezentacje-filmiki. Dla tych co nie mają satelity polecam pierw wyszukać programu Kuchnia plus zobaczyć ....coś nas w nazwie zaintryguje wrzucić w lupkę po prawej stronie a znajdą się wszystkie możliwe odpowiedzi . Przykładowo  Kinga Prauzel  może ktoś z Was oglądał kulinarne show w którym brała udział :Ale babka klik ......, jednak na kanale kuchennym ma program o zupach...., kto obecnie nie zna nazwiska Chodakowska tam również znajdziemy odcinki poświęcone zbilansowanej diety,...ostatnio widziałam nowy program pt,, Ugotuj mi mamo ''-pani prowadząca dosłownie pokazała z warzyw niesamowite propozycje, zaskoczyła mnie wiedzą dietetyczną, jak i dowiedziałam się że kurkuma jak i imbir z korzenia zalecany dla dzieci jako działanie przeciw chorobą ,odnajdziemy wielu szefów kuchni z całej Polski, poznamy kulinarne zwyczaje po świecie, możemy poznać triki kuchenne .....a najlepsze tam nie ma prawie nigdy reklam::)....kiedy mamy dość .....tu się inspirujemy :) ......co myślicie o mojej propozycji???


9 komentarzy:

  1. Śliczne. Jak się pokuszę o "upieczenie", to na pewno dam znać, bo pomysł jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają tak cudnie, że szkoda ich jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Warto zapamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudnie te babeczki wyglądają, chudziną nie jestem ale co tam, i tak bym wszystkie spałaszowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te sukienusie,ciekawe jak by wyszły takie babeczki z porcelany,może kiedyś się pokuszę .Dzięki za inspiracje i namiary na kulinaria .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam babeczki :).

    Twoje są cudne i jakie kobiece :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja, smacznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uczta dla oka i zapewne dla ciala!! co w moim wypadku nie wskazane....ale popatrzeć choć mogę :(
    Dziękuję Martuś za udział w moim candy i pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne babeczki. Do Kuchni Plus zajrzę, bo od roku lekkostrawna jestem, więc szukam takich przepisów i może tam znajdę.

    OdpowiedzUsuń