czwartek, 7 maja 2020

Motyw kochenny


                                                                          Witajcie ....

     Dziś przychodzę z wyzwaniem kuchennym na rogatym blogu, mają pojawić się motywy takie jak ciasta , ciasteczka, rybki, potrawy wszystko co kojarzy się ze specjałami na Boże Narodzenie 
         kto ma ochotę na zabawę zapraszam ....klik -rogaty blog


Zdradzę WAM że jak przeczytałam jakie to wyzwanie od razu wiedziałam jakich 
papierków użyje i zdradzę WAM że w zeszłym roku nie umiałam ich pociąć 
firma STAMPERIA ma tak cudne grafiki, że aż żal je ciachać 
ja ich nie umiałam pociąć przez rok!!!!!!!!!!!!!
Gdy ktoś szuka magicznych grafik zawsze STAMPERIA 


Moja mała pomagierka wałkuje pewien przysmak :)



                                                             Uwaga ...uwaga .....ciacho:)




    Polecam każdemu....dostaniemy w dwóch formatach  
Pamiętajmy, że tworząc kartki, boxy, albumy grafiki przydają nam się w różnych wielkościach dlatego zawsze warto zakupić różne wielkości danej kolekcji.


Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Przecudna karteczka z małą kuchareczką, druga kartka też ładna.:) Nie znałam tej kolekcji, wygląda pięknie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka i super papiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ta kolekcja sama się wprasza w temat. Chyba też z niej skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te grafiki są faktycznie cudne.
    Wspaniałe karteczki powstały.
    Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra grafika, świetna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszła niezwykle smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka! Papiery są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale upichciłaś smakowitą kartkę! Wypasiona, te papiery nie są łatwe, mam i śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna, klimatyczna kartka- brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Rogatego- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń