piątek, 12 lipca 2019

Moje marzenie....

                                                  
                                                                             Witajcie....

                         Uwielbiam klimaty morskie ....plaża , piasek , rybki, spacerki , słońce.......
                                  można by wymieniać bez końca jaką magie kryje morze.....


                              Praca dedykowana wszystkim co wiedzą jaką magie kryje morze
     jednak przygotowując na każdym etapie  myślałam że pracy nie będzie.....




W pierwszej kolejności powstawała baza....niestety gotowca nie mogłam użyć ...
dla tych co nie ,,papierowi'' do maszynki wycinającej nie zmieściłabym 
bazy o wymiarach 30/30 cm.....
aby powstało pudełko musiałam stworzyć je sama aby wyciąć 
idealnie równych 12 okienek .....

                   
                                         Polecam ,, płyn atnystatyczny Ania '' do okienek ....czy shaker box :)
                                                              każda drogeria  za kilka zł...



Gdy już powstała baza miałam nadzieje że projekt powstanie ....:)






Problem dodatkowy po otwarciu okienek ...stemple przyklejone
 z jednej strony z drugiej z drugiej są białe ....zatem metodą na lustrzane odbicie 
każdy jeden stempel trza było powielić ....
( stempel odbijamy na folię a następnie odwracając na papier -ręka nie może drgnąć na karteczkę )
kto ma ochotę zobaczyć to w praktyce może tutaj zerknąć klik
nerwów mnie to kosztowało przy tej ilości :)

Największą radochę przyniosła mi skrzynia morska 3d 
jest składana w której się kryją diamenciki ...:)
na pasku bocznym umieściłam pirackie elementy ....
( Ki- ....dziękuję za pomoc w szukaniu )





W początkowej fazie tworzenia na wieczku miała być plaża ....
po przemyśleniu sprawy pomysł zamieniłam na 
mocne ,bezpieczne opakowanie do ewentualnego transportu

Kolejne stemple powstały :)








Prace zgłaszam :

Tutaj -klik



Tutaj:-klik





Tutaj- klik




21 komentarzy:

  1. Miałaś rację-jestem zachwycona!!!!!!Super pomysł, świetne wykonanie i ogrom pracy godne podziwu!!!!!trzymam kciuki w wyzwaniach!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo pomysłowe. I jakie pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo, podziwiam, aż szczęka opadła mi z wrażenia. Martusiu życzę powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem boxika! Jest niesamowity i skojarzenie z morzem, piratami i plażą az samo się nasuwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, akwarium...klekajcie narody :) te stemple dwustronne- ala się napracowałaś ! tzrymam kciuki, musisz coś wygrac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję z twoich ust to już nagroda :) a wiesz jak to czasami różnie jest w tych wygranych :) ...jest na pewno inna przez lata takiego typu akwarium wg mnie nie było :)a przeszukałam tysiące miejsc kreatywnych...pozdrawiam

      Usuń
  7. Ale cudeńko! Już za sam wkład pracy należą Ci się główne wyzwaniowe nagrody - powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny efekt;) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pudełko, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza praca, typowo morskie klimaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na exploding box, super!

    OdpowiedzUsuń