piątek, 7 czerwca 2019

Mini album



                                                                              Witajcie...

                  Na rogatym blogu ruszyło kolejne wyzwanie mini albumiki ...moje ulubione :)
                          wystarczy jedna kartka 30/30 plus kawałek papierku na okładkę
              Możliwości wykonania jest tysiące w sieci znajdziemy pełno rewelacyjnych kursików
                                                  a oto moje trzy odsłony........rogaty...klik




                                   Z tagami do góry ....zakładki na zapiski dla niewtajemniczonych :)






                                                  Z tagami w poprzek :)




                                                                     Albumik bez tagów ...wiązany....





14 komentarzy:

  1. Martusia- wyszło kapitalnie! Aż mi się zachciało robić:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rewelacja !!! Ja raczej nie skorzystam ale podziwiam i tempo i ilosc i pomysłowość !!!! Super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Czas zacząć się przygotowywać na święta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentują, zwłaszcza na sesji u Matki Natury, piękne! Pozdrawiam słonecznie, będę wpadać tu częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Zapraszam serdecznie do odwiedzin :)

      Usuń
  6. Niesamowite. Aż trzy! A ja cały czas myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i pięknie - dałaś przykład jak można "chcieć". One zarażają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się. Zastanawiałam się czy ozdabiać środek albumu, teraz widzę, że wystarczy ładny papier.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!!! Taka kolekcja albumikow to dobry pomysł na prezenty gwiazdkowe :) Bardzo mi się to podoba :)))

    OdpowiedzUsuń