wtorek, 9 października 2018

Zabawa....


                                                                        Witajcie ....
  
Kolejny miesiąc kolejne cudowne karteczki do liftowania na Rogatym-Świeta na okrrągło-klik
znajdziemy kolejne cudowne karteczki długo się zastanawiałam którą
 wybrałam błyszczące klimaty , które zimą uwielbiam....

W pracy wykorzystałam resztki różnych papierków -podpatrzony sposób u Studio Art Grety...
tekturki ze Skrapińca i Fabryki Weny
grafika I love digi





Liftowałam prace Uli .....


Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Urocze prace, a mi się aż zrobiło zimno od patrzenia na karteczkę ze sówką, która jest cudna. Pozdrawiam Martusiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki zmarzluszek, fajna radosna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodka karteczka! Świetna interpretacja karteczki Ulki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też widziałam ten filmik ze ścinkami u Grety i dlatego zaczynam je zbierać, kartka cudowna.

    OdpowiedzUsuń