sobota, 20 października 2018

Kawa


Witajcie ....
                 
                                          Dziś coś specjalnego dla każdego kawosza :)
                            Papierki to LASEROWE LOVE  oraz kilka elementów z tapety ....


Do albumu przygotowałam pudełko z brystolu...














                                                                            



                                               



                                                    Pozdrawiam serdecznie .....


Moją prace zgłaszam tu ......klik


Oraz  tutaj.......Klik 


                                                                     

11 komentarzy:

  1. Śliczny, aż mi się kawy zachciało

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu "Ogrzej się" w Klubie Twórczych Mam, ten album idealnie by pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album :) Uwielbiam kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! Zamarzyła mi się ogrzewająca kawka :D witam w wyzwaniu KTM :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo cieakwie :) Przepiękny! Cudna kompozycja! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, aż zapachniało mi kawą😊dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna praca...
    Dzięki za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto wspomnieć o tym, że często jest tak, że jak chcemy napić się kawy która będzie smaczna i aromatyczna to na pewno przyda nam się do tego również odpowiedni ekspres. Od siebie mogę każdemu polecić świetne urządzenia z https://www.nespresso.com/pl/pl/order/machines/original i ja również sam posiadam taki ekspres do kawy.

    OdpowiedzUsuń