środa, 19 września 2018

Takie tam.....


                                                                             Witajcie ....

      Dziś tak kilka informacji oraz podzielę się moimi małymi zakupami w sklepiku Od A do Z
             
                           Znalazłam w sklepiku pudełeczko, które już okleiłam w ,,pierwszym etapie ''
                                       nie mogłam się powstrzymać ...:) teraz tylko ulubione zdobienie
                                                  na Święta taki gotowiec....:)



Troszkę pianki i ulubione markery alkoholowe




                         Naszykowane do tworzenia ..... zmieniam taktykę jak kupuje od razu planuje zrobić bo inaczej wszystko czeka na nie wiem kiedy:)....:)


Śnieg zakupiłam True Snow -rewelacyjny śnieg mięciutki jak pianka męska do golenia :) która zasycha po kilku godzinach ....natomiast Snow Pen ....plamki przypominają farbę tu małe rozczarowanie produktu



                Małe zakupy  ale sprawiły mi ogromną frajdę :) przesyłka ekspress jak zawsze :)

.....................................................................................................................................................................

Pytanko z innej beczki jeśli jakaś osoba zna fachowców  z zakresu budowlanki bardzo proszę o kontakt - okolice lub Wrocław  e -mail  martatakietam@gmail.com
......................................................................................................................................................................

                                              Pozdrawiam  :)

1 komentarz: