sobota, 11 listopada 2017

Kuchnia...



                                                                 Witajcie...



      Uwielbiam projekty kuchenne, ostatnio u Ewy mogliśmy się zapisać na zabawę związaną z tą tematyką. Było kilka wytycznych-klucz , mogliśmy coś zrobić, zakupić ....a zwyczajnie dobrze się bawić, aby komuś frajdę zrobić.








Na tagu umieściłam rewelacyjny przepis na przekąskę .....kto lubi buraczki ....polecam :)



Przepis na carpaccio z buraczków:
 2 duże buraki ugotować i potem pokroić w cienkie plasterki i rozłożyć na talerzu, posypać posiekaną natką pietruszki i serem feta, a na koniec polać miodowym sosem winegret (wymieszać: 3 łyżki oleju, łyżka octu jabłkowego, łyżeczka miodu, pół łyżeczki musztardy, 1 starty ząbek czosnku, sól,)





Drzem wiśniowy, gruszkowy z cynamonem, rodzynkami, śliwką ....suszone zioła z ogrodu....







                        Mojej parze wymiankowej bardzo spodobała się karteczka ...a zatem leci do niej :)
                             ( oczywiście nie tematyka kuchenna taki jesienny gratisik )





8 komentarzy:

  1. Ale wspaniałości:)
    A przepisik zachęca do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super niespodziankę przygotowałaś! Spodobał mi się buraczany przepis, muszę wypróbować. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za wspaniałości! Buraczki są pyszne ale w takiej wersji jeszcze nie kosztowałam. Muszę wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczka :) Prace są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie dziękuję za śliczną paczuszkę :) i bardzo mi miło, że dzięki tej wymiance mogłam trafić na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń