środa, 13 września 2017

Młodej parze......

Witajcie
   
             Na ten wymarzony dzień przygotowałam kartkę w formie boxa , w delikatnej stonowanej kolorystyce, romantycznym klimacie. Dodałam delikatne kwiatuszki.

         




 W pudełeczku miał się pojawić tort- koniecznie kwadratowy. Tutaj z pomocą przyszedł kursik Kasi Gruszy klik, torcik  oczywiście polukrowałam ....:) jak i obficie brokatem posypałam.












                                                   Prace przygotowała .....
                                                        Inspiracje Marta






                                      Przypominam o naszej zabawie ,, Kolory jesieni''


5 komentarzy:

  1. Podziwiam takie boxy, bo jakoś nie mam do nich talentu :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Torcik apetyczny, a cały box śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, romantyczna praca :) Super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu jeszcze nie złożyłam sama boxa, dlatego chętnie podziwiam je u innych :) :)...te Twoje są wyjątkowo SŁODKIE.

    OdpowiedzUsuń