środa, 6 września 2017

Flip book


                                                                    Witajcie ....

       Tym razem coś nowego, coś czego nie robiłam wcześniej . Mała książeczka którą może każda z nas wykonać. Podarować w łatwy sposób przydasie. Wystarczy papier ,klej, taśmy , dziurkacze czy wykrojniki . Pomyślałam że moim Flip bookiem zachęcę jedną z WAS, której dawno tu w świcie naszej kreatywności nie widziałam, ale zawsze o mnie pamięta . 
        Uwielbiam nowe, nieznane projekty, kiedyś przelotem widziałam ten kursik klik .  Macik Place--ma niesamowite prace , pomysły zaglądajcie do niej ...szalona kobitka pozytywnie zakręcona :) ....uwielbiam ...tysiące patentów na wszystko :)





                                             Pamiętam owa osóbka posiada cameleony
                          (zakup chyba 2 lata temu ...a nie widziałam ani jednej   karteczki)                                  
                                                       Motywacje przesyłam do kolorowania :)


                                               A teraz pomyśle kogo mam dalej motywować :)....

13 komentarzy:

  1. Ale fantastyczny pomysł na wysłanie przydaśków. Album fantastyczny, kradnę pomysł do realizacji :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej! Wspaniała zachęta! Na pewno obdarowana osoba będzie zachwycona :))) wspaniały zestaw przydatnych drobiazgów ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł! Oj ktoś będzie miał co kolorować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i świetne wykonanie, pozazdrościć obdarowanej:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to ładne :) A jakie praktyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Album świetny! super wykonanie! Tylko czy to na mój łeb? ;-D Buziam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna forma. Takiej jeszcze nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, perfekcyjne wykonanie, efektowna całość :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :) Flip book prześliczny a zawartość cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. REWELACJA :) na trzymanie papeterii też by chyba pasowało :) :)

    OdpowiedzUsuń