czwartek, 23 marca 2017

Zabawa u Ewy


                                                            Witajcie ...

       Jakiś czas temu zapisałam się na zabawę u Ewy ...podzieliłyśmy się kilkoma rzeczami do rękodzieła szeroko powiązanymi wg pewnego klucza który stworzyła Ewa. Zabawa przenia gdyż z rzeczy które otrzymałyśmy miałyśmy stworzyć karteczki....i tu tylko wyobraźnia NAS ogranicza.  



Oto przydaśki które dostałam :).....od mojej super pary  ...Blog-Tygrysia myszka   



Z przydasi które dostałam ....wykorzystałam baze, papier , stempelek który pokolorowałam.


 Wykorzystana baza , papier , wykrojona owieczka i paprotka










4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy otrzymałaś i zrobiłaś śliczne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa jest i super kartki zrobiłaś. Baza w deseczki bombowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent super, a kartki jeszcze lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne! A przydasiow moc:)

    OdpowiedzUsuń