poniedziałek, 28 listopada 2016

Szalony Jelonek

                                                                  
                                                                    Witam

                           Moje  prace to barwa.... energia .... odrobina szaleństwa.....
                       bo kto powiedział że wszystkie prace mają być w standardach
                       W moich pracach będę starała się ukryć magii  i szaleństwa.
           Bajkowe klimaty zawsze mnie urzekały tym razem padło na szalonego jelonka.
                           Pokolorowany promarkerami  tak aby oko cieszyło.
                      Napis wycięty kilkukrotnie wycięty aby stworzył efekt 3d .

                  Moja pierwsza inspiracja dla bloga like-chellenges.blogspot.com

















Serdecznie pozdrawiam

P.S. Ewuś dziękuję za możliwość stworzenia jelonka :)


6 komentarzy:

  1. Jest kolorowo i radośnie , pomysł z napisem 3 D zabieram dla siebie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaszalałaś! No ja odkryłam kartki świąteczne w fioletach! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero kolorowe świeta :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, co za kolory! A ten jelonek wygląda jak rogata wersja Rainbow Dash.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kolorów :) Bardzo energetyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń