niedziela, 10 lipca 2016

Craft Style


Witam :) 
              Dzisiaj zaprezentuje Wam moją inspiracje jaką przygotowałam dla magicznego miejsca Craft Style  chlapałam , ciapałam świetnie się bawiłam :)...:)
                                  Mój mały debiut jako gościnna projektantka....:)
Prace zgłaszam :
Lemoniade klik
Filigranki   klik
Eko Deco  klik





                   W pierwszej kolejności przygotowane kwiaty.....


 Do kompletu pudełeczko ....





















Materiały ze sklepu :
















14 komentarzy:

  1. Kwiatki jak dla mnie PRZECUDNE, ale dziewuszkę-stempelek to jakoś wolę markerową....., praca piękna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki jak dla mnie PRZECUDNE, ale dziewuszkę-stempelek to jakoś wolę markerową....., praca piękna, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca, świetna kompozycja z tych storczyków

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Kochana, fajnie że się świetnie bawisz i jeszcze jakie świetne efekty uzyskujesz ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowita !! mega pozytywna :) dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, świetna kompozycja, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty super. Ładna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko Deco.Ewelina DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca. Bardzo ładnie prezentują się kwiatki odbijane białym tuszem!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Lemonade.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Excellent card thank you from eko-deco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kwitnąca praca, a kwiaty cudne :) Dziękujemy za wspólną zabawę. Dido/ DT Eko-Deco

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! cudna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie te storczyki wkomponowałaś :) dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)I dziękuję również za gościnę na Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń