wtorek, 15 marca 2016

Kurczaczek....



                                            Na wesoło ....kolorowo ...i radośnie....

                  Tego typu karteczki robiłam  z ośmiolatkiem który nie przepada za twórczymi    projektami jednak gdy zobaczył jaka to frajda tworzenia to od razu zrobiliśmy w nadmiarze karteczek na jarmark w celach charytatywnych. Zabawa była przednia a składanie elementów piankowych rozwija wyobraźnię polecam każdemu temu małemu i  dorosłemu. W księgarniach dostaniemy szeroką gamę elementów piankowych, które po złożeniu tworzą ciekawe projekty.W nagrodę za pomoc dostałam kurczaczka ...a oto moja interpretacja.

 Prace posyłam...




13 komentarzy:

  1. Fajny ten kurczaczek taki wesolutki a sukienusia wymiata.
    Powodzenia w wyzwaniach , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki. I te kolory takie wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  3. och:), alez sliczna i wesola praca:)! mojego 2 latka na razie nie trzeba zachecac do tego typu prac, bo sam sie do nich rwie:) ciekawe jak bedzie pozniej:), pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wesoła :) Fajnie, że dziecko dało się namówić na wspólne kartkowanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa karteczka, a zajęcia z dziećmi to wielka przyjemność. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki szalony kurczak, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kurczak:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty, powodzenia:)!
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy pisklaczek :) Dziękują, że wzięłaś udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń