sobota, 28 listopada 2015

Świąteczna pamięć zewnętrzna



                                                                   Nie wiem jak Wy.....
                                          ale ja w tym okresie o wszystkim zapominam...
                                   i tak pomyślałam sobie o czym co może być niezbędne
                               
                                                             PAMIĘĆ  ZEWNĘTRZNA :)










                                           
     
                               
                                                                 
                           

15 komentarzy:

  1. Kapitalne, moje takie się tworzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł- ślicznie zrobione! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Ja mam taki jeszcze ubiegłoroczny, który dostałam w świątecznej wymiance ;) Bez niego ani rusz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bez pamięci zewnętrznej w ogóle nie funkcjonuję ale moja nie jest tak ładna :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne :) miałam wiedzieć wcześniej, to bym se taką pamięć dodatkową zamówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze wszystko spisuje na kartce, bo mam zbyt wiele do pamiętania. Tylko, że moje karteczki nie są tak ładnie ozdobione jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pamięć i ciekawy pomysł Martusiu:0 pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mi by się przydała taka pamięć zewnętrzna;) świetny pomysł;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny pomysl bo z pamiecia coraz gorzej .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ;) I już o wszystkim będzie się pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  12. haha tez mam ten wieczny problem tyle, że ja mam na ścianie taką magiczna tablicą na której umieszczam wszystkie swoje kartki karteluszki ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Z taką piękną pamięcią zewnętrzną trudno będzie o czymkolwiek zapomnieć.

    OdpowiedzUsuń