środa, 6 sierpnia 2014

Słenecznikowa karteczka

Słonecznikowa karteczka .......


Przepełniona promyczkami karteczka leci do pewnej jubilatki Dorotki oraz sercem skierowana do Doroty z bloga Dorota ma kota TU .....a przy okazji zahacza o wyzwania......kochane chce być jedną z pierwszych Wszystkiego Najlepszego:)


1.  Craft Style - Wyzwanie nr 7  TU    Zainspirowana kolorystyką  żółty +fiolet+ kwiaty :)
2.   Scrapgang-  Wyzwanie 75 -Słoneczne kolor żółty TU
3.   Ewa- Wyzwanie 28 Summer time  TU
4  .Diabelski Młyn   "S ja słońce". Robimy prace która będzie nawiązywała do słońca, coś co kojarzy się z ciepłem, TU






1 . Craft Style....

2.  Scrapgang





3 Ewa


4 Diabelski Młyn



17 komentarzy:

  1. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style i życzymy powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka, słoneczniki są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że z tych słoneczników wyjdzie coś pięknego!

    I skąd wiesz, że lubię słoneczniki?
    Badzo dziękuję za pamięć i życzenia chętnie przyjmuję choć z wyprzedzeniem bo ja z tych lutowych jestem, ale mrożną zimą pamięć słonecznych słów będzie rozgrzewać moje zziębnięte serce :-D

    pozdrawiam Martusiuś i powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dwa razy do roku obchodzić:) ha ha ....dziękuje za miłe słowo:)

      Usuń
    2. no ba! :-) ja zawsze chętnie
      za mną jak z dzieckiem za łapkę i do knajpy ! :-D

      Usuń
  4. cudne słoneczniki i piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te karteczki wyszły, nie zdążyłam się podpisac pod motylkami więc za jednym zamachem jeden komentarz do dwóch postów. Obie Twoje karteczki urocze.a stempelaka pierwsza klasa . Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słonecznie tu dzisiaj - powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słoneczne blaski rozsiewa Twoja karteczka! Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczniusia karteczka! i kwiatki takie słoneczne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za zgłoszenie pracy do Wyzwania Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Słoneczniki zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy, a na Twojej kartce wyglądają ślicznie. Pozdrowienia od Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje słoneczniki są prześliczne :) I kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne słoneczki. Karteczka bardzo słoneczna. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem. :)

    OdpowiedzUsuń