poniedziałek, 18 lutego 2019

Półperełki


                                                                         Witajcie....

        Dzisiaj moje rozwiązanie na płynne perełki 
moje preparaty mają nawet 5 lat ....czasy gdy bawiłam się w decoupage.....
nadszedł czas aby się za wszystkie zabrać gdyż dokupowałam i ze względu 
na czas schnięcia w ostatnim etapie potrafiłam zepsuć prace......



Perełki powyciskałam na mate do mediowania ...można na papier do pieczenia ....


Z preparatów u góry tyle mi wyszło.....




Kropeczki muszą 8 godzin schnąć .....delikatnie wystarczy poruszyć same odpadają ....



Dla mnie nr jeden Fabrica Decoru ...
łatwość tworzenia , idealna buteleczka nie tracimy siły aby stworzyć kolejną perełkę 
brak zatykania , idealny kształt jaki chcemy uzyskać
 widzimy kiedy buteleczka jest całkowicie pusta.


3 komentarze:

  1. jest to jakis pomysł, choć ja wolę gotowce, bo sa idealnie równe:-D Super masz kolorki!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, ale tego narobiłaś!!! Na pewno wspaniale się przysłużą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER! Też mam tego troszkę i leżą sobie spokojnie ale myślę, ze nie poleżą długo 🙂
    Dziękuje za pomysł!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń