niedziela, 18 września 2016

Śnieżynka....


                                                      Świąteczne klimaty.....


       Ostatnio oczarowała mnie technika tworzenia tła za pomocą tuszy distress....., jednak stworzenie czegoś mając zaledwie pięciu odcieni...a w tym tylko niebieskiego do realnego tła dość trudne, ale moja ciekawość wygrała.  Te tusze dostaniemy duże jak i mini. Świetnie nadają do kolorowania tła, kwiatów, stempli, rysunków, napisów. U mnie brak odcieni tuszu aby stworzyć barwę twa-wyciągania głębi, niebawem stopniowo się to zmieni, moja zabawa w tej technice się zaczyna....mojej Ewie już się ta technika spodobała....wiesz że czekam na kolejną karteczkę z Heńkiem :)...:)
       Karteczka trafia na kolejną zabawę świąteczną  wrzesień-śnieżynka, mała drobna zrobiona embussingiem na gorąco.




                    Gdyby ktoś miał ochotę zobaczyć na czym polega ta technika świetnej zabawy
                                               POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!      FILMIK-klik




13 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, wyzwanie zaliczone na 6+ :) podglądam u Ewci karteczki z Heńkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Martulka- jak na początkujące- idzie nam nieźle! jak kupimy disressy- damy czadu:-) Podoba mi się bardzo żółty pingwinek- super pomysł! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutka i ładniutka, stempelki bardzo mi się podobają. Imbiru na razie nie piję - nie chcę mieszać go z chemią, no i niech się pani doktor wykaże, sięgnę po niego od razu przy następnej "okazji".

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt. Z ciekawością obejrzę filmik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, kartka świetna . Gratuluje, zdolne z Was dziewczyny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ślicznie Kochana ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne to wygląda :) Zaraz obejrzę filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny debiut!
    Urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka. Obejrzałam kilka filmików z tej serii którą poleciałaś i powiem że też łapnęłam bakcyla. ..kobietka robi niesamowite rzeczy...a Ty widzę ze tez super to robisz....kusi mnie żeby spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń