poniedziałek, 20 czerwca 2016

Lato....

                                                     Witam....

           Lato na dobre się nie zaczęło a ja już na antybiotyku wylądowałam....mam nauczkę  w tym roku  już nie wypiję kawy mrożonej ...ani lodów ....mam dość  tych cierpień , przeszłam chyba wszystkie fazy od bólu gardła ...kataru...bólu uszu...i kaszlu...rzeczą zimnym mówię NIE .....

         Człowiek uczy się się całe życie w tym roku uświadomiłam sobie....doczytałam.....,,Kiedy jest gorąco, warto pić gorące napoje z dwóch przyczyn. Po pierwsze, aby nie obciążać organizmu dodatkową pracą niezbędną do podniesienia temperatury napoju zbyt zimnego w stosunku do ciepłoty ciała, co w efekcie jeszcze bardziej ogrzałoby organizm. Po drugie, aby wzmóc wytwarzanie potu, który parując z powierzchni skóry, pozwala pozbyć się nadmiaru ciepła. Tak więc w upalne lato lepsza jest gorąca herbata niż zimna woda.....tyle z wiedzy online.

         Niebawem  wybieram się na ślub, gdy człowiek jednak w chorobie brak sił na wszystko zatem miałam kartkę którą mogłam tak zwanie przerobić, przygotowałam do kompletu pudełeczko i powstał komplecik całkiem sympatyczny ....Niebawem pozaglądam do wszystkich moich gwiazdeczek :)










7 komentarzy:

  1. Przegoń choróbsko, zdrówka życzę!
    Świetna karteczka - bogata w elementy, a jednak delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja załatwiłam się tak mocząc nogi podczas deszczu i teraz kuruje się na urlopie. Zdrowia sobie i Tobie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Martuś, przecież nawet dzieci wiedzą, że lody się je zimą, a latem pije się gorące. Mimo choroby kartkę i pudełko na nią zrobiłaś piękne. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka. Ja już od kilku lat unikam lodów w upały. Zdrówka dużo życzę.

    OdpowiedzUsuń