piątek, 16 stycznia 2015

Smerfy....


                                                               Hej dzieci jeśli chcecie
Zobaczyć Smerfów las
Przed ekran dziś zapraszam was.

 I telewizor włączcie
Dźwięk podkręćcie i usiądźcie
Zaczynamy dla Was nowy film
 
         Niesamowite wyzwanie, w głowie multum podpowiedzi......choć nie powiem nie łatwe zadanie ....i jak tu ją zrobić skoro to moja najukochańsza bajeczka ....chciała stworzyć pewną historie...czy mi się udało oceńcie sami .....pierwszy raz tego typu kartka
Moja karteczka uczestniczy w zabawie:
*  u Lidki  Smerfy
*w  Szufladzie  Połączenia

* w Scrapgang  -Coś nowego -wyzwanie 85


 Problem ze światłem....dwie wersje....



Tutaj podobnie.....









W wyzwaniu Szuflady .....to cztery połączenia ...

1. Morski/ turkus .....Zawsze patrząc na smerfy kojarzyło mi się z tym kolorkiem...., wstążka, kwiaty czerpane, elementy domków....a nawet błękitna krew :) nikt takiej nie będzie miał ...ha ha...:)
2. Motyw roślinny- kwiatki czerpane, papier w kwiaty
3. Tkanina /wstążka -karteczka zawiązana wstążeczką
4. Dla siebie-kartka robiona z sercem jakbym robiła ją dla samej siebie ....cały klimat smerfów dzięki rozkładanej kartce....
5.Spróbój czegoś nowego- wcześniej nigdy w takiej formie nie robiłam kartki opowiadającej historie....
6. Biały- smerfy, chmurki, motyw biały wyraźnie widać na pierwszej stronie.
 


33 komentarze:

  1. Super, że taka rozkładana! Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara ta, która ją dostanie :) Przepiękna i pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest mega :-) świetny pomysł z historyjka!:-) smerfnie Ci to poszło :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!!! i pomyslowo i zabawnie! To jak bym czytała książkę .widzę, że energia Cię rozpiera!! to dobrze, bo lubię bardzo oglądać Twoje dzieła. Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super rewelacyjna kartka świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i jaka pomysłowa! Smerfy w całej swojej okazałośći :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie dudo, też za mną chodzi taka rozkładana.
    A co do moich kartek...moje dziecko jest po szpitalu i siedzę na zwolnieniu, stąd odrobinkę więcej czasu na zrobienie czegoś, jednak zwolnienie dobiega końca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Martuś karteczka jest boska! W życiu bym nie padła na pomysł zrobienia rozkładanej karteczki. Ty na szczęście masz bujną wyobraźnie i do tego zdolne rączki. No co tu dużo pisćc jak słów brak, jest rewalacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz cudowne pomysły, arcydzieło stworzyłaś:)
    bajecznie piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham tą bajkę! Super kartka, rzeczywiście cała historyjka :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuuper! Akurat jestem z moim synkiem na etapie fascynacji Smurfami. Kapitalna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. bajecznie się u Ciebie zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez ją bardzo lubiłam a najbardziej Ważniaka i Łasucha,
    Cudowna ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super to wymyśliłaś Martuś, kartka smerfna jak się patrzy ja nad swoją dopiero myślę. Powodzenia w wyzwaniach:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczna karteczka,powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cała wioska Smerfów! Robione z serduchem - nie ma wątpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł. Karteczka jest fantastyczna. Wyraźnie widać, że Twoja ulubiona bajka jest na niej przedstawiona.
    Powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Smerfy :) Karteczka jest cudna. Bardzo podoba mi się również forma pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, kurde, co ja plotę - jestem pewna - że kartka w rzeczywistości jest o niebo piękniejsza, niż na zdjęciach. Już wygląda jak niebo. A niebo + niebo = raj. Jestem w raju i oglądam niezapomniane bajki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała kartka smerfowa :) fajna historia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale smerfastyczna karteczka. Niexle to sobie wykombinowałas z ta składką. Aż żałuje że to nie do mnie one przyleci :-)
    Powodzenia życzę w głosowaniu, ciekawa jestem co tam dziewczyny w tym temacie wymyslą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka, toć to jest książeczka dla małego szkraba :).

    Super Ci wyszła :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ ciekawa i śliczna praca ... w wielu zabawach uczestniczysz ... podziwiam . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, jestem pod wrażeniem. Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  26. No no, to pobiłaś na głowę wszystkie nasze smerfowe karteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło usłyszeć:)....jak w grudniu po raz pierwszy okazało się że moja karteczka wygrała w rankingu po raz pierwszy....urosły mi skrzydła ....a do tego moja ulubiona bajka .....i efekt sam mówi za siebie :) cieszę się że przypadła do gustu:)

      Usuń
  27. Super pomysł. świetne wykonanie. Powstała bardzo wesoła praca. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna smerfna karteczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super pomysł! Świetna forma.
    Pozdrawiam z kraju, w którym powstały Smerfy ;)
    Dzięki z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) .....a kiedy będą wyniki w Scrapgangu???pozdrawiam....Cieszę się że Smerfy przypadły do gustu:)

      Usuń
    2. Aktualnie przeprowadzamy głosowania i dyskusje nad wyborem top3. Jest nas sporo, więc trochę czasu to zajmuje. Wyniki pojawią się wraz z publikacją najbliższego wyzwania 15 lutego.
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń