niedziela, 11 stycznia 2015

Rybki ....wygrana....



Kochane moje gwiazdeczki ostatnio była ogłoszona zabawa na niesamowitą rybeczkę.....dlaczego po części kulinarny .....aby każda z Was miała równe szanse :)....u mnie nie ma na łatwiznę:)..... 



 
........ już myślałam że zadanie przerosło Wasze możliwości.....przez ostatni miesiąc zero odzewu i tu nagle jak po diable ......moja nowa gwiazdeczka ......robi mi taką niespodziankę !!!!!!!  Klik   Bożenka zaskoczyła mnie niesamowicie.....pomyślałam niezła z niej sztuka skoro nikt nie zawalczył a ona jako pierwsza....same zobaczcie i podziwiajcie ......







Kolejną niesamowitą historią związaną z rybką .......odnajdujemy u Wiktorii ....Klik






Ku mojemu zaskoczeniu znalazła się i trzecia rybunia :)  u Moniki .......Klik






              Spoglądam na zegarek jest prawie 23......a tu pewna gwiazdeczka Dorotka mnie tu obiecała rybkę złotą ....po moich rozczarowaniach związanych z wymiankami już nie tak łatwo mnie zadowolić jeśli ktoś coś obieca i nagle mi tu słowa nie chce dotrzymać och pomyślałam samo życie......i tu nagle przed samą 24 patrzę i nie wieżę DOROTKI rybeczka wypłynęła z głodu i nudy jak pisze autorka :)  Klik





A teraz .....moje drogie ..........losowanie.............................................................................................


........................................................losujemy..............................................................................


.......................................................................................................................................................


..................................................................................................................................................




...................................................................................................................................................



..........................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................


......................................................................................................................................................


.....................................................................................................................................................



...................................................................................................................................................



.............................................................................................................................................

Moje .................drogie ........................................................................wygrywa.....................

...............................................................................................................................................



Bardzo proszę  kochane gwiazdeczki o adresiki na inspiracjemartyy@gmail.com

Każda z Was jest dla mnie wielką wygraną :)!!!!!!!!!!!!!

Kochane dajcie mi troszkę czasu bo do każdej z WAS trafi nagroda :)

18 komentarzy:

  1. Niesamowite są te Dziewczyny
    jestem pod wrażeniem :)
    GRATULUJE pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rybki zostały wyłowione z czeluści garnków z gotującą się wodą.
    Super pomysł miałaś Martusiu, a że ja nie kulinarna jestem, to tylko podziwiam.
    Gratuluję wyróżnionym rybko-łowiącym dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale pomysłowe dziewczyny wszystkim gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny- wspaniale się wywiązałyście! Brawo!!!:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dziewczynom tak apetycznych rybek!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poważnie ?????? Ale jaja, w końcu i ja coś wygrałam :) Dzięki ogromniaste :)
    Kurde mogłam się lepiej przyłożyć do tej rybki, ale cóż poradzić, choleryk jestem, to jest jak jest :)
    Pędzę na pocztę.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne rybeczki, Ci te nasze blogowe "rybeczki" zrobiły. Super, że wszystkie postanowiłaś wynagrodzić, bo każda w pełni sobie na ten prezent zasłużyła. Buziaki dla Ciebie i gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rybki są wspaniałe ,każda zasługuje na nagrodę i cieszę się Martuniu ,że tak do tego podeszłaś.
    Gratuluję dziołchom kulinarnej kreatywności ,ja niestety nie wyrobiłam się w czasie i nie ulepiłam swojej rybeczki,ale też i nie obiecywałam na 100%.
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze ale połów, takich rybek to niejeden wędkarz może nam pozazdrościć, dzięki Martuś za zorganizowanie zabawy. Adres wyślę później bo teraz jestem w biegu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie fajne rybeczki powstałe , wszystkie złote co spełniaja marzenia więc wszystkim nagroda sie należy. Gratuluję dziewczynowm zdolności kulinarnych a Tobie zoraganiezowania zabawy i takego fajnego losowania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spisały się dziewczyny! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rybki są świetne, wszystkim dziewczynom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa, haha... dziękuję. Super, że wszystkie nas postanowiłaś nagrodzić :)
    Nawet nie wiesz jaką mam radochę. Będę grzecznie czekać (mam juz wprawę ;) ). Adres podeślę jak się dorwę do komputera.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zajefajnie!
    idę jeszcze pozglądać co tam dziewczyny wyłowiły , bo nie wszystkie rybcie dopatrzyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te rybeczki. Gartuluję Dziewczyny chęci i takich zdolności kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko podziwiać kreatywność dziewczyn :) Świetnie rybki wygladają, myślę, że też tak smakują. A czerwony welon mnie rozczulił...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rybki dziewczyny porobiły.

    OdpowiedzUsuń