czwartek, 22 stycznia 2015

Dziękuję...



              Z  całego  serca chciałam podziękować niesamowitej Ewie znaną jako Hubka .....za cudowną paczuszkę .......moje organizatorki spać nie mogły .....hm pozostaje wiele pytać bez odpowiedzi....Kochane gwiazdeczki wcześniejsze posty były po to aby czasem Was taka sytuacja nie spotkała a zarazem serca organizatorek Lidki i Ewy  nigdy więcej nie pękały!!!!!!!!!!!!....ale i tak jestem ciekawa co było nie tak że dziewczyny nawaliły.....

A oto moje cudowności........









DZIĘKUJĘ......

12 komentarzy:

  1. Oooo, pewnie miło Ci się zrobiło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miła paczuszka! Słonik wywołuje uśmiech od ucha do ucha - na pewno przyniesie szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak słoń na szczęscie,super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, cosik się pogniotło :-/, cieszę się, że możemy wymiankę zaliczyć do udanych:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przesunęłam kosteczkę i już cacy jest ....napis nie był dobrze rozciągnięty ....:) już naprawione nie przejmuj się!!!!!!!!!!!!!!!DZIĘKUJĘ

      Usuń
  5. Fajnie że organizatorki stanęły na wysokości zadania by nikt nie wyszedł z zabaw z pustymi rękami :) bardzo ładne prezenciki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie Martuś, jesteś chyba zadowolona i do feralnego tematu, nie będziesz wracała. Prezenciki dostałaś piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś Martuś, słonik mnie zauroczył jest słodki:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Cię Ewa obdarowała. Pań, które ze swych zobowiązań się nie wywiązały, nie przyjęłabym już do żadnej wymianki.

    OdpowiedzUsuń