piątek, 30 stycznia 2015

Ciekawostki Martha Stewart


      Moje  kochane gwiazdeczki ....nie wiem czy pamiętacie ostatnio wspominałam Wam o bardzo fajnej stronce, kuchnia plus klik  ( kanał 45 satelita)....tam też odnajdziemy programy Marthy....moim ulubionym jest Martha Stewart Show są to codzienne programy z publicznością w każdym odcinku znajdziemy coś w tematyce rękodzieła, i właśnie dzięki temu uzależniłam się od tego programu. Ciekawostką jest to że każdy temat rękodzielniczy się pojawiał.....jednak osoby które tworzą karteczki i tego typu sprawy mogą nazwisko bardziej kojarzyć gdyż powstała cała gama produktów związanego z tworzeniem karteczek, jak też innych produktów nawet do ogrodnictwa czy sprawy remontowo-budowlane jednym słowem imperium. Zawsze zazdrościłam osobą które uczestniczą w tym show-coś jak u Nas u w rozmowach w toku .....że zawsze widownia dostawała masę różnorodnych gadżetów, bonów.....a  Nas wręcz nazwanie danej marki -firmy karalne w programie.

       Ma 74 lata, wygląda rewelacyjnie! Ta była modelka Chanel, pierwowzór wszystkich "perfekcyjnych pań domu", jest przede wszystkim skuteczną businesswoman. Przez lata była ikoną telewizji. Stworzyła imperium oparte na własnym nazwisku. Jej firma warta była ponad miliard dolarów! Sytuacja zmieniła sie po oskarżeniach o nielegalne transakcje giełdowe. Teraz Martha Stewart wraca na szczyt. Odzyskała władze we własnej firmie i od 2012 znów jest prezesem jej zarządu. O tym jaki ma autorytet mogłam się przekonać w siedzibie Martha Stewart Omnimedia. Dziadkowie Marthy Stewart zarówno ze strony ojca jak i matki pochodzili z Polski. Przyjechali do Stanów przed 1. Wojną Światową. Jej rodzice uważali sie za amerykańskich Polaków i mówili świetnie po polsku chociaż urodzili się już w Ameryce. Martha urodziła sie jako Martha Helena Kostyra. Emisja wywiadu za tydzień :)  

Informacja o wywiadzie z facebooka Kingi
 

 


A oto kilka przykładowych produktów tej marki.....dziurkacz hortensja ....


Dziurkacz brzegowy 2 w1 aby zrobić np serwetkę.


    Jakiś czas temu bardzo zapragnęłam mieć tablice do bigowania, a gdy jeszcze w sklepach pojawiła się z trymerem postanowiłam zaryzykować....z całym sercem polecam tym co zawsze mimo że mają wyciąć prosto tną krzywo :)....niestety tablic do bigowania polskiego producenta nie znajdziemy tak samo jak maszynek do wycinania typu Big -Shot itd....szkoda....



Moje kochane przepraszam  gwiazdki ostatnio do Was nie zaglądałam jestem chora i nie miałam zwyczajnie siły....jednak jak dziś zobaczyłam że będzie wywiad z moją ikoną rękodzieła musiałam się podzielić może kogoś zainteresuje.....

Dziękuje że jesteście:)

8 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zobaczę wywiad:) temat i osoba jest dla mnie całkowitą nowością tym0bardziej czekam niecierpliwie:) dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto bardzo ciekawa osoba ...:) w chwili obecnej w programie nie ma jej Show....bo to idzie coś jak nasze seriale ...., ale np o 20.30 jest jej autorski program szkoła gotowania....zawsze można podpatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od wielu lat sledziłam jej programy,pokazywała tam jak wykonac miedzy innymi ozdoby swiąteczne,jak przystroić stół,rożne kulinarne ciekawostki ale nie tylko,zawsze zaprasza ciekawych ludzi mam też kilka jej dziurkaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam tego kanału o którym napisałaś ale w zeszłym roku na domo był właśnie Jej programy, świetne uwielbiałam je oglądać. A Mieć produkty z Jej linii to jest marzenie,niestety dla mnie nie realne bo za drogie :( Miałam ale tylko przez chwilę tablicę do bigowania z tej serii. Bo zamawiałam przez internet format A3 a przysłali A4 z dodatkową linijką co nie zdawało egzaminu. Wymieniłam więc na inną, która zresztą też nie zdaje egzaminu. odkąd mi napisałaś o swojej to choruje na taką bo to 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, dziękuję. Zdrówka Ci życzę:) ja już pokonałam przeziębienie, co chwila mnie łapie.. Kierowniczka mnie pocieszyła,że jeszcze z pół roku tak będę sobie chorować od czasu do czasu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że ludzie dzięki swojej pasji zachodzą tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam, ze Martha Stewart ma polskie korzenie. Szkoda, że nie mam tego kanału sat.
    Dzięki za ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem gdy na kartkowych blogach czytałam o np. wykrojnikach Marthy Stewart, zastanawiałam się, czy to zbieżność nazwisk, czy rzeczywiście to TA Martha Stewart - lata temu czytałam o niej w "Twoim Stylu" i właśnie jako perfekcyjna pani domu w mej pamięci się zapisała.

    OdpowiedzUsuń