wtorek, 27 stycznia 2015

Angry Birds........

     Angry Birds ....świat zwariował na ich punkcie ...:) a dzieciaki już nie wspomnę .....dla tych co nie wiedzą jest to gra stworzona 2009 roku gracze używają procy, z której wystrzeliwuje się ptaki w kierunku świń umiejscowionych na różnych strukturach.....czasem się łapie że sama w nią gram :)

     Niebawem wybieram się na urodzinki pewnego 7 letniego fana tej gy......, kartkę podpatrzyłam u Kraina splotów -Dzięki uprzejmości Dido dostałam zielone światło na zrobienie podobnej ( praca autora klik)....tak aby nie było wyjaśniam  ....:)







Do kompletu dobrałam.....

Książeczkę łamigłówkę .....wszystko w tej tematyce....
oraz światełko odblaskowe.....




17 komentarzy:

  1. Ale super! Się śmiej, ale mój mąż też często w nią grał a i ja też miałam okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj syn ma bluzę z angry-birds a karteczka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Moim synkom też by się spodobała:-) PS Też grałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka. Nie znam tej gry, ale już o niej słyszałam, więc jest nadzieja, że kiedyś poznam ją .

    OdpowiedzUsuń
  5. my nie wiemy o co kaman...
    że ptaszki atakują świnie?... nie ogarniam ... :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota nie martw się ja myślałam, że to bajka a tu okazuje się, że to gra:)

      Usuń
    2. Moniko.....przetestuj np http://www.grajwgry.pl/gra/angry+birds/angry+birds+halloween+hd.html

      Usuń
  6. Karteczka fajna w ładniutkich kolorach dla fana idealna.:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, zresztą cały zestaw jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, gra potrafi opętać. Mamy w wersji elektronicznej i stacjonarnej (planszowej). Świetna kartka - musi zachwycić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w to grałam, wciągnęło mnie jak nie wiem. A na warsztatach z filcowania na sucho zrobiłam maleńką świnkę. Kartka i prezent - dla wielbiciela gry idealne.

    OdpowiedzUsuń