wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczny przepiśnik....



      Prezenciki....podarki....małe przyjemności......ale kto z Nas moje kochane gwiazdeczki nie ma odwiecznego problemu co kupić?????bo nie chodzi tylko aby kupić, ale też o to aby sprawić naszej bliskiej osobie małą przyjemność....Oto moja propozycja łącząca  ,,coś'' pożytecznego jak i zrobionego z głębi serca:) ..a ponieważ cenię przedmioty użyteczne przedstawie moje cudo....:) .....Pierwszy zrobiony Przepiśnik na fachowej bazie, z przekładkami aby łatwiej było szukać tego czego chcemy .....

Przepiśnik leci na wyzwanie

"Świąteczny prezent''  klik
2 '' Smakołyki''                klik













8 komentarzy:

  1. Piekny. I aż chce się go schrupać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny przepiśnik zrobiłaś Martuniu;) Świetny pomysł na prezent;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ktoś się bardzo ucieszy z takiego prezentu. Sama taki dostałam na urodziny i wiem jaki jest przydatny :)
    Kochana przyślij mi proszę zdjęcie Twojego prezentu z mojej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent :) Obdarowana/y na pewno się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepisnik, wart odmalpowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny przepiśnik, myślę, że jest marzeniem każdej kucharki/kucharza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektowny, aż szkoda go przy kuchennej pracy trzymać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny przepiśnik :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń