czwartek, 14 sierpnia 2014

Niespodzianka dla Ani

Niespodzianka.....

                                               
          Ostatnim czasem wspominałam Wam o niesamowitej Ani  Tu   ..... kobieta o wielkim sercu i darze tworzenia czegoś z niczego, jak sama o sobie mówi taka Zosia samosia:) ....Moja gwiazdeczka stworzyła mi nawet grafikę do bloga nie wiem jak .....ale za to efekt jeszcze raz dziękuje :) .....a jakby tego mało było nagle pojawił się listonosz i wręczył mi niespodziankę-nie umawiałyśmy się na wymiankę- to było istne zaskoczenie.......
         Ania nawet projektuje stempelki które można zakupić w Craft Moli TU (jej projekty i innych dziewczyn). Wcześniej nie pracowałam ze stempelkami napisami ....ale jak zobaczyłam że nie trzeba do kartek drukować napisów od razu je pokochałam:) ....mamy karteczkę odbijamy i jest ta dam:) ....a nie trzeba odpalać komputera, drukarki , ustawiać wszystko .....




            Niestety tusz malutki a raczej gąbeczka w nim i ciężko nim się odbijało mi te duże formaty....starałam się jak mogłam:) musiałam potestować...:)  Jeśli któraś z Was może polecić tusz do tego typu stempli -śmiało pisać:)




W przesyłce znalazłam zestawy do twórczej biżuterii lub co mi wyobraźnia pozwoli......:)


A kolczyków mogę robić zatrzęsienie:) ha ha ha





          A dla kochanej gwiazdeczki przygotowałam niespodziankę mam cichą nadzieje że będzie zadowolona......wiem że uwielbia malować, jak i tworzyć piękne portrety dlatego ołówki i kredki ....lizaczki bo wiem ze też ubóstwia nawet dostała od córki na urodzinki więc dla dobrego humoru ....pomysł na boxa zainspirowany tym blogiem Rękodzieło późną nocą TU....tu  a pozostałe drobiazgi może się przydadzą:)...













17 komentarzy:

  1. Ależ cuda pokazujesz, wspaniałe stempelki wspaniały słodkościowy box

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak napisy takie bardzo pracę ułatwiają :) a słodkości zawsze dobrze wpływają na poprawę humorku:)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boksik jest rewelacyjny :) Pomysł z lizakami pewnie kiedyś wykorzystam jeśli nie masz nic przeciwko temu. Jeśli chodzi o tusze to ja używam pigmentowych Dovecraft. Gąbka jest duża, na długo starczają, jest duży wybór kolorów i cena dosyć przystępna. Mam też z firmy Latarnia Morska, ale one są na małej gąbce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie możesz ....sama zainspirowałam się ww. blogiem:)....bo wiadomo jak ktoś wiemy że lubi lub dziecku to strzał w 10:).... ok to z chęcią sprawdzę przy okazji tych Dovecraft:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty, tyle tu cudowności, że oko bieleje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No toście się pięknymi prezencikami obdarowały! Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no, no , super niespodziewanka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Box jest przesłodki, a prezentów można tylko pozazdrościć - oczywiście tak pozytywnie.

    A wiesz, że i ja ostatnio stempelkom się przyglądałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę również wiele razy to robiłam ale nigdy nie miałam impulsu a kup....a tu takie zaskoczenie, dopiero jak się ma docenia :) Polecam właśnie z napisami :) tylko musze zakupić większy tusz....

      Usuń
  9. Super :) Bardzo się cieszę, że mój boxik Cię zainspirował ! Gratuluję, bo pomysły na prezenty macie rewelacyjne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń