niedziela, 29 czerwca 2014

Ciekawostki

Ciekawostki

   Witam niesamowity Craft Style:) .....

     Nie wiem jak Wy kochane ale ja uwielbiam paczuszki-niespodzianki od Was bo zawsze są z serducha:)....Ostatnio natrafiłam na pewną stronkę  Wyzwania-wymianki ....jeśli macie ochotę coś zadziałać w kolarkach lata koniecznie zaglądnijcie:)  Prace  i  przydasie ....inspirowane...



      Kolejnym odkryciem jest blog  JEST-RUDO  .....gdy chciałam umieścić znak wodny rączki załamałam bo nie widziałam jak ale nie ma to jak wujek google .....po czym znalazłam świetną instrukcje i nawet za pierwszym razem wyszło powodzeniem:) ...nie musiałam ściągać informatyka :)....Dziewczyna jest fotografem znajdziemy tam wiele podpowiedzi jak udoskonalić blog, polecam dla tych co chcą się doszkolić lub dowiedzieć się o tajnikach bloga:)


      A dla moich dobrych duszyczek które zaglądają i zajmują się szyciem i haftowaniem dziś na facebooku Pani z bazarku przydasiowego sprzedaje materiały-zamyka działalność --może warto która ma ochotę niech zagląda:)

6 komentarzy:

  1. Oba blogi znam, kiedyś byłam uzależniona od wymianek teraz raczej preferuje prywatne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobry pomysł:) nie pomyślałam o prywatnych może to i racja znasz osobę wiesz co możesz się spodziewać dziękuje za podpowiedz:)

      Usuń
  2. Martuś- załadowałam posta jeszcze raz- sprawdź czy jest, buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zadziałało:) tylko coś osoba z bloga pary nie odpowiada co do kontaktu i upodobań....., hm

      Usuń
  3. Jesteś moją parą w letniej wymiance - proszę o kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na kontakt.....proszę o adresik , upodobania może się coś podoba napisz!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń