piątek, 23 maja 2014

Ciekawostka

Logo....

Ostatnio bardzo mi się spodobał pomysł znaku rozpoznawalnego, pomyślałam o niedużym formacie który będzie moim własnym logo.....i tak od pomysłu pierw konsultując z Agą TU kilik....a po czym trafiłam po nitce do kłębka :) poznałam cudowną  osóbkę Karolinę Tu kilk  .......zapytałam i na praktycznie na drugi dzień już miałam zarys mojego logo:).....dostałam nawet kilka wersji   i do tego gratis ZNAK WODNY.....jaka radocha:) Praktycznie nie znamy się a ta osóbka tyle serca mi podarowała  ......DZIĘKUJE.....

A tutaj kilka wersji .....od mojego humoru będę zmieniać kolorystykę:)














4 komentarze:

  1. Bardzo fajny :) Ja tez sobie stworzylam pare ale nie moge sie zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ale masz wybór - faktycznie od nastroju do koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że Ci się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina jest niesamowita!
    ale masz Martuś teraz zagwozdke na który się zdecydować...
    :-)

    OdpowiedzUsuń