niedziela, 1 maja 2016

Czapeczka



Mamy ...Maj ....a tu w Kulskowie   kolejna wytyczna do karteczek :)


Tym razem ,,Czapeczka '' ....czapeczka na gromie, elfie lub zwierzątku....


Moja karteczka to nowa przygoda z farbkami akwarelowymi -etap zapoznawania :)....zawsze podobały mi się te rozlania charakteryzujące ten rodzaj farbek ...a jak  Dorota co ma kota-blog wspomniała że jakość polskich farbek nie ujmuje tym zagranicznym pokusiłam się o kilka  kolorków....Potwierdzam wystarczy mieć jeden odcień koloru ...a na karteczce dostrzegamy kilka odcieni np.  zieleni...Moja zabawa z tymi farbkami właśnie się rozpoczyna.....polecam :)


 














9 komentarzy:

  1. No to się nazywa szybka realizacja tematu :)) Wczoraj dopiero co ukazały się wytyczne a tu TADAM już pierwszy zwierz zaopatrzony w czapkę :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych udanych akwarelowych zabaw
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i ekspresowo się uwinęłaś :) jak zawsze ;)
    Baw się, baw, a my będziemy podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci dobrze. Rach ciach i karteczka gotowa. Nie wiem dlaczego, ale ptaszek skojarzył mi się z innymi świętami, pomyślałam, że to kurczaczek ;) Czapkę ma, liście ostrokrzewu są to raczej kartka na Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nowa miłość? Kartka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł :) niby kurczak a tu Boże Narodzenie :)

    OdpowiedzUsuń