niedziela, 30 listopada 2014

Przepiśnik....

Przepiśnik.....


         Ostatnim czasem bardzo ...bardzo podobały mi się przepiśniki ale te ręcznie robione .....jednak typowej bazy nie posiadałam......ale jak to ja musiałam coś tam wyczarować .....o to poniżej moja propozycja ....znalazłam idealny zeszyt z zakładkami ...jest to bardzo ważne gdyż jak czegoś szukamy to wpadamy w panikę gdzie tego szukać a mając możliwości rozgraniczenia np dania główne, słodycze, czy np przekąski ułatwia nam życie :)..... Bardzo proszę o uwagi co mogę na przyszłość poprawić .......




Zakładki ....dodatkowa kieszonka na przepis gdy dostaniemy  a nie zdążymy przepisać


Dla przykładu miałam digi włożyłam do zakładki......

 Kolejna zakładka i miejsce na nasze zapiski.......

9 komentarzy:

  1. cudownie wspaniały i przekładeczki i kieszonka wspaniały pomysł:)
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za mną tez chodzi taki przepiśnik, ale tak jak Ty nie mam bazy. Szukałam zeszytu aby móc go wykorzystać, ale jakoś na taki odpowiedni nie trafiłam. Twój jest świetny ni dość, że funkcjonalny to jeszcze pięknie go ozdobiłaś.pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, super zeszyt dorwałaś , idealny do niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest. A pomysł z kieszonkami genialny. Zawsze mi po kuchni błąkają się karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny przepiśnik, pięknie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest, nie trzeba nic poprawiać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie takich baz szukam, niestandardowych.

    OdpowiedzUsuń