sobota, 5 kwietnia 2014

Wyróżnienie

Witam....

  Ostatnio niesamowicie mnie zaskoczyła AGA dostałam pierwsze wyróżnienie....jakie niesamowite uczucie:) Jak miło że ktoś nas docenia....., fantastycznie skrzydła rosną:)......uczucie nie do opisania.....

 Pytania od Agi:
 1. pies czy kot       
 2. kawa czy herbata 
 3. słodkie czy kwaśne 
 4. kryminał czy komedia 
 5. pesymistka czy optymistka

  1. Zdecydowanie pies
  2. Kawa latte
  3.Słodkie wiadomo każdy kocha /ale kwaśna ogórkowa 
  4 Komedia
  5 Optymistka

Oto moje pierwsze wyróżnienie:

 
A teraz kolej na moje wyróżnienia.....

W pierwszej kolejności skierować dla Agi......, ktoś może pomyśleć bo ona dała mi ......nie nie ona była pierwszą osobą do której napisałam i każdą moją wątpliwość z działaniem bloga pomogła, wiele rad  i niesamowita twórczość i serce cała Aga wg mnie.... Aga...,....i dlatego:)

Kolejną osóbkami które może mniej znam ale mają fantastyczne blogi i dziewczyny bardzo się starają to:

Dorota ma kota
Arletta
Papierowy Kolorowy

Moje pytania:

 1. Lato czy zima
2. Cztery podstawowe produkty w Twojej twórczości
3. Czym się inspirujesz?

4.Gdzie kupujesz produkty do swoich dzieł?
5 Co obecnie tworzysz??

Zapraszam do pobrania mojego banerka:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz